2014-01-02
21:35:24

Jan. 02, 2014
Vad har hänt idag? Ungefär ingenting, jag har vart ute med hundarna på långpromenad i typ 1 timme med ganska bra tempo. Sedan har dagen vart död alltså inte gjort mer än att kolla film men imon händer de lite mera, ska rida Malvija och sen ska jag försöka mig på min första joggingtur på typ 4 veckor. Det får bli en liten kortis till att börja med för nu börjar jag känna mig lite bättre är bara täppt i näsan på kvällarna typ haha! Sedan ska jag även göra en sallad att ha med på lördag när vi åker iväg, sedan ska jag gå och lägga mig as tidigt för jag kommer behöva gå upp 4-halv 5. För vi åker från ingared vid typ halv 6... haha nana bilen <3

jaja, nu vill hundarna ut och göra sina behov så jag får gå med dom, kommer troligen något mer inlägg sedan :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: