2014-01-15
23:04:37

blääääööö
Idag har jag inte mått speciellt bra... Hade galet ont i magen imorse, även ont i huvet så jag valde att sova lite till men skulle då komma typ 10 min sent till skolan. Så det var värt för mådde bättre när jag vaknade så då åkte jag till skolan och dagen var väldigt chill. När jag kom hem gick jag en halvtimme med hundarna och sedan la jag mig i sängen för mådde bara konstigt. somnade även en liten stund lite senare  så jag ska försöka sova nu igen. Börjar 20 i 10 imon så kan sova till halv 8 vilket är galet skönt Inte lika skönt att jag går till halv 5 imon... Men men jag överlever det tror jag!

Men nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket. Eller jag ligger redan under täcket O.o
Ah jag ska försöka sova då i alla fall. Ha det bra så hörs viii <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: