2014-02-01
19:21:00

Tänkte att jag skulle ta tag i detta
Sen hur det kommer gå det vet jag inte. Ibalnd har jag lusst att blogga och lägga upp bilder och ibland vill jag typ ta bort bloggen och aldrig mer behöva tänka på den.. Haha! Men nu känner jag att okej vi gör ett försök till.

Mycke har hänt sedan sist. Malvija är typ skadad.. Ja de är komplicerat och jag orkar inte skriva hur, vad varför osv. Vi ska i alla fall skritta henne några veckor och har skrittat någon vecka redan. Hon kommer bli bra men det kommer ta tid, men de får ta den tid de tar. 
Cactus har kunnat komma igång lite bättre nu den senaste veckan när det kommit snö och grejer. MEN nu regnar de typ och allt kommer bli bajs för de kommer säkert frysa på och då kommer han bara kunna skritta för han har ju inga skor= inga broddar= svin halt.. Dock får han skor på måndag eller tisdag efter som att han nu börjar komma igång och vi verkligen ska få igång han.

Jag ska på Praktik i ett utbildningsstall i Skåneland hela vecka 7 och 8 och sedan måndag och tisdag vecka 9.. Alltså åker jag om typ 1 vecka.. Jag är sjuuukt nervös men jäkligt spänd och taggad. Cactus kommer även att följa med ner så att vi kan komma igång ännu bättre och utvecklas tillsammans så att de kommer och bli jätte roligt att få igång han helt så att vi kan hoppa i slutet av praktik tiden! :D NEJ men fan vad jag är tagg på detta.

Roliga är ju att jag har ju först praktiken, kommer hem på Tisdag kväll. Kommer antagligen sova heeela Onsdagen Haha.. Och sen är de scandi Torsdag, fredag och söndag för mig och sedan har jag en vecka lov efter som att jag har en vecka praktik på Sport lovet! Denna månad kommer bli gryyyym! :D
 
Cactus <3
Han har för övrigt gått väldigt bra de senaste. Finns allt lite dressyr häst i hnm!
Malvija har med gått bra. Hon har lyckats med momenten lugn och avslappnad och de är stort för att vara henne hehe <3
 


Kommentar:
#1: evie

Härlig bild :) vart är det du ska praktisera? I stall, gissar jag? :)

Svar: Haha oj fick skriva de lite tydligare.. Ja de är i ett stall, Det är typ ett utbildningsstall :) Tack!
Jennifer Ekberg

2014-02-01 @ 19:44:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: