2014-02-16
21:50:45

Praktik
Nu är lovet och sovmorgorna slut. Imon går jag upp KL 6 för att åka 7 bussen och sen tåget och sen blir jag hämtad för att ha min Praktik hemma hos Norberg så där kommer jag jobba och rida i 3 veckor och det kommer bli riktigt kul och nu ska Cactus och jag verkligen jobba ihop oss och han ska bli bäst Haha! :D

Dagen idag har vart väldigt kul. Åkte till Borås runt 11 för att kolla på Hoppningarna och asså shit va alla ekipage är duktiga. Riktigt kul att kolla på och få insperation. Så nu är jag riktigt taggad på att rida och köra fullt ut. Wahhaa längtar till Våren och träningar och tävlingar och aaaaalllt. 

MenMen nu ska jag bädde ner mig själv för nu måste jag sova om jag ska orka upp imon :))

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: