2014-02-11
21:19:39

Hästarna idag!
Malvija-Var väldigt lugn idag faktiskt, slappnade av väldigt bra vilket är
 
perfekt. Skrittade ut skrittrundan med henne så det tog väll 25-30 min!

Cactusen- Otroligt nog försökte han inte bocka en enda gång idag, WoooooW! Jobbade väldigt mycket med tempoväxlingar och sådär och han var faktiskt väldigt duktig. Avslutade med lite bommar i alla gångarter i lite olika steglängd, temop osv, Gick oxå bra :)

***************************************************************************************************

Jag fick denna kommentaren av en väldigt väl vetande Anonym person...

Anonym
Kul att Malvija blev skadad när du började rida henne...

Ah men Absolut. Jag red sönder henne, Värmde inte upp och galopperade bara, vi gick omkull typ 5 gånger oxå med de har väll inte någon häst dött av. Aa, säkert!
Allvarligtalat, Vem är du ens och vad vet du ens? Jag har ju lixom inte sagt mer än att hon ska skrittas och hon ska vara avslappnad och lugn. Det som har hänt är inte någon som har orsakat vid ridning och detta har vart ganska länge utan att någon vetat om vad de är och så kan de va ibland men nu vet vi och hon är på bättrningsvägarna och vi gör så gott vi kan för att hon ska bli bra igen. Så snälla... yttra er inte om något ni inte har en aning om.. :* Puss på dig Anonym!

 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: