2013-09-17
22:04:41

Usch!
detta ridpasset kan vi fet glömma med en gång, det gick så värdelöst och hon lyssnade inte det minsta på mig, galoppen i vänster varv fick jag inte ens fram osvosv!
Det värsta är att jag VET att hon är sån men efter som att det gått bra och jag har känt suget i henne så kände jag att jag äntligen kanske lyckats med att få bort de där som jag inte vill ha, men när det kommer ett sånt här galet bakslag är det klart jag blir besviken och ledsen! Och det är ju inte så att motivationen stiger speciellt mycket när det går som det gjorde idag.... VERKLIGEN INTE!!!

ahja, nu ska jag tänka på annat, hur det nu ska gå, menmen det kan inte alltid gå bra heller men som sagt är det klart man blir besviken och efter som att jag vet att hon kan så bra och sen bara total ignorerar hon mig som om jag inte ens är där på!
Visserligen tyckte dom att det såg bra ut från marken men asså, nej usch känslan fanns inte ens!
vi kastar detta passet i sjön -punkt.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: