2013-09-06
18:49:19

Tjenare
Ett tjenare från Varberg!
Sitter nu i Varberg, slutet av "skolan" blev ju lite kaos, seriöst jag fick damp på en lärare haha! Jag hade blivit lovad utan problem att gå tidigare för att vi skulle iväg och vi slutade halv ett egentligen så då skulle jag gå, men helt plötsligt fick jag inte det.. Och allt var mitt fel och jag skulle fixa grejer innan jag gick men det är ju inte mitt problem efter som att jag hade blivit lovad att gå och det var lixom inga problem från början för läraren tyckte att jag inte skulle tjata på henne när jag skulle fråga om det gick bra, så jag gick och en annan lärare började typ skrika på mig för att hon inte hört från den andra att jag fick gå, haha men det var nog mitt fel!! Man bah käft!

Men i alla fall, nu sitter jag i Varberg på balkongen och chillar lite, myyyys <3

men nu ska jag vara social, pusshej!



Jag tror folk såg oss i alla fall...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: