2013-09-24
21:35:38

Svenska Hollywoodfruar
Ligger i soffan och kollar på Svenska Hollywood fruar, galet va trött jag är det är jobbigt att gå i skolan, haha! Iof hade vi bara 2 lektioner idag, gym- där jag gav allt typ, så jag lovar att jag har träningsvärk imon!Sedan hade vi fritids och friskvårds verksamheter- och ja, där läste jag högt ur en bok för några i min grupp, haha allt var så realistiskt så man bah, ah men okej det var värt haha!!

Cyklade till Solei typ vid halv 4 och var hemma runt 7. Solei gick bra och hon lyssnade bra framåt och bra bakåt, så jag är nöjd och glad med Solei <3

Imon är det studie dag så jag åker in till Alingsås vid 11 tiden, för jag måste köpa ett par ljusblå byxor, för jag känner att jag vill ha det, och jag har inte de ;) Sedan ska jag hem och måla lite och senare på eftermiddagen så ska jag rida och sen kommer Hanna och skor henne! Så en ledig studie dag? hahahah skulle inte tro det, fullt upp jämt ju! ;)
Ska även försöka hinna med och springa lite med för det är ju alltiiiiiiid gött och nu skaaa jag ha en mega bra kondition och en snygg kropp, för det har jag aldrig haft xD haha!

men puss hej nu ska jag kolla vidare! kiss and love, xoxo <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: