2013-09-16
11:25:24

Skolan
tja, jag vet att jag inte har bloggat menmen så kan det bli ibland när man inte pallar ;)
men nu sitter jag i skolan och länkte att jag kunde slänga in ett litet ovart inlägg haha!
vädret i f*n, det regnar och blåser, och man märker verkligen att hösten är här, inte kul alls att rida eller ens vara ute i detta vädret, igår red jag lixom ute och det var fint väder men helt plötsligt började de ösregna och jag och Solei blev pisseblöta :( Och idag måste jag skritta henne efter som att jag Styrke och konditionsträna igår och imon är det ridprofilen så då känner jag att det är nog bra om hon får röra lite på sig!!
ja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera så jag kanske ska avsluta här! ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: