2013-09-28
18:46:54

Sitter i soffan och chillar på't
ska strax göra en egengjord pizza, Mamn!

Ja, vad ska man säga om dagen? Solei är en fis och hon är dum. Dock så gick programmet helt ok, hon gjorde inget avbrott i galoppen och sådär! Så jag var väll okej nöjd tills jag fick %'en.... Asså den domaren var bland de drygaste! jag smackade någon gång, och det var så lågt så jag knappt hörde de själv, och hon skrev typ att "du vet att man får 2p avdrag för varje smackning"... Man bah men ge mig avdrag då? Sen skrev hon att jag sporrade min ponny, men e du blind? jag drev normalt och hade jag inte drivit hade jag inte ens skrittat runt banan! Man bah men gör det bättre själv din hagga.... haha!
Nej men usch, så skrev hon typ inget bra och bara massa dåligt...! så nej!

jag hoppas innerligt att Solei sköter sig bättre imon, annars blir jag irriterad på henne :(




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: