2013-09-05
22:11:10

Okej jag säger det!!
Imorgon efter att jag vart i skolan, eller ja, i stenkullen i en ishall från 9-1 och säkert frysit både händer och fötter av mig så kommer mamma och hämtar upp mig i stenkullen för då vi till mormor och morfar i Varberg, Sover över där och åker tidigt till Ullared för att shoppa, hehe! :D
-Sover över en natt till. 
Och på Söndag så kommer vi till det bästa. Jag ska ÄNTLIGEN, efter 1 år och 3 månader få träffa lilla saknade HAJEN, Seriös jag tror inte jag kan bli gladare, eller jo, jag fick gärna rida lite oxå. Så då blev jag Ännuuuuuuuu gladare, hur det nu ens kunde gå.. haha!
Men i alla fall, det ska bli så kul att träffa Hajen och henns nya gulliga ägare, kan knappt vänta! Så på Söndag rullar bilden mot halmstad med en superglad och pirrig Jennifer i...<3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: