2013-09-18
21:26:15

Nu är det dags att gå på dejt!
Jag har känt att det vart dags nu, men jag var tvungen att se idol så min kudde fick vänta, ehehehe! <3

Nej men jag ska sova nu, skolan är slut för denna veckan för jag är ledig imon och på fredag så det blev 3 dagar skola förra veckan för då vart jag ju sjuk, och denna veckan 2 dagar ledigt, och nästa vecka har vi en ledig dag, jo men jag känner att skolan är ganska chill <3

imorgon kommer jag ha träningsvärk i ben, mage, rygg, typ hela kroppen, för ridprofilen igår de känner jag av lite idag men det blir ju värre dagen efter dagen efter. Imorse så körde jag hårt på gymmet och sedan sprang jag när jag kom hem! Så min kropp kommer nog vara ganska mör imon, Om den inte är det dock på kommer jag nog ta en springtur imon med för det vart så galet kul och härligt att springa igen <3

jaja, nu ska jag NaNa, pusshaj <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: