2013-09-01
21:49:23

Landat i min säng
Nu har jag äntligen landat i min säng, Ska sova så fort jag skrivit klart detta! 
Tänkte utvärdera och berätta hur det gick på tävlingen ;)
När jag red fram var Solei heeeeelt wild and crazy, jag vart nära på att flyga av typ hur många gånger som helst. Haha det roliga vart ju att alla red runt så otroligt grymt och seriöst på framridingen medans jag var ute och galopperade runt galoppbanan, Haha! Jag var inte ens inne på framridningen innan jag gick in på banan. Kände bara att hon hade blivit seg och omöjlig då! Så jag använde energin från galopp banan där hon höll på att kicka och bocka av mig att antal gånger för att hon vart så galet pigg!
MIn taktik fungerade ju faktisk bra. Okej att hon inte var så pigg som hon vart när jag red fram man jag lovar att hon var 7 gånger bättre än om jag hade ridit fram på framridningen! Men jag kände i alla fall lite go i henne när jag kom in på banan. Jag fick driva som en tog men hon total igga mig inte så det kändes ju skönt!!
Dock så tappade jag ena stigbygeln i fattningen i första galoppen så efter ett varv på volten utan koncentrerade jag mig lite mera på att få tag i den än att driva vilket inte blev så bra för det resulterade till ett avbrott. Mitt fel och det blev en 4 där. Sen red jag dålig väg på volterna, och halten i programmet blev inte jätte bra. men inridningen och den fria skritten fick jag 8:or på! :)
När jag var klar med ritten var jag heeeeeelt slut. Haha

Vi fick i alla fall 65.357% och jag är otroligt nöjd, Även om det inte blev någon placering så fick jag ut det jag ville och Solei lyssnade okej bra på mig! :)



Nu ska jag nana, imon är det skola och jag ska vara pigg och glad så då är det nog bästa att jag hoppar i säng nuu, Jag ska bara kolla på dressyr rundan några 1000 gången innan! Hehe <33
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: