2013-09-16
22:37:43

Hejsan
Ligger i min säng och har pluggat lite för vi skulle gå något förhör imorgon så då kände jag att jag behövde läsa på lite, dock är det värsta att det säkert inte kommer vara kvar i mitt huvud imon för ska jag vara ärlig så är det inget som intresserar mig så mycket och det är för det mesta bara krångligt haha ;)
Menmen, hoppas det sitter!
imon är det även skolfoto, alltid lika jobbigt för hur jag än gör så ser jag hur ful ut som helst.... åh!!
Senare imon har vi ridprofilen och det ska bli kul vi ska fortsätta på det vi gjorde förra veckan, så det blir väll formen för mig, att hon inte ska gå bakom lod, ta upp huvudet i galoppfattningen och så ska jag träna lite halter oxå för hon brukar väldigt lätt när jag gjort halten bli väldigt intresserad av något annat och blir då jätte ful och står som en kossa..... haha!

Sedan går jag bara skolan onsdag med för sen är vi lediga torsdag och fredag så då blir det att rida och mysa <3



Nu ska jag sova, så god natt, puss och kram <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: