2013-09-30
11:02:59

Hejsan på er
Nu ska jag försöka ta detta kortfattat!
Igår åkte vi kl 7 mot Tranemo för att tävla fälttavlan, och ja det var blandade resultat under dagen!
Dressyren- Ja, jag red ju verkligen heeeela tiden, men det bra, dock kunde det gått bättre men jag är nöjd och jag fick 61% (alltså samma som i lördags, Dock är det färre moment i fälttävlans-dressyrprogrammet så det va jätte bra för mig och Solei!) 
Hoppningen- Fick ett stopp på nästsista hindret, hon kom lite nära men jag tycker att hon kunde ställt upp lite för det var ändå bara 70 och hon hade lätt kunnat hoppa de ändå! Så lite butter var jag allt på henne. Men resten av rundan var ganska bra, det gick lite segt men det var ändå inte katastrof!! ;) 
Terrängen- 1,2 gick bra men på väg till 3 mötte vi Lotta och hennes ponny som åkte med oss, och då ville solei typ följa med dom... Men hon hoppade 3 med mycket motstånd, och sedan kom banken och där blev det ett stopp men hon hoppade andra gången, Vi skuttade över 5 och sedan kom vattnet och då ville hon inte, så vi blev uteslutana och det var bara att lämna banan!....

Även om det inte gick jätte bra så är glad och jag tyckte att det var roligt att testa något nytt. Sen är det klart att jag blir besviken när hon lixom stannar och inte ens försöker.. Menmen vad ska man göra? Så jag kan inte gå runt och total deppa, Dressyren gick bra och jag hoppas att den går lika bra i finalen i Div3 dressyren som oxå går i Tranemo! :)


Mera bilder kommer nog lite senare ikväll!!! :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: