2013-09-06
07:19:52

Godmorgon i stugan
Sitter på sängkanten och funderar på om det är något mer som ska packas ner? Men det känns inte så! Efter som att mamma hämtar mig i Stenkullen och jag inte hinner åka hem så får jag lägga ner kläder, kamera och sånt nuuuu!

Nu så ska jag byta om (nu kom Zlatan upp hoppandes i sängen och gnäller.....) i alla fall, byta om till varma kläder efter som att jag ska stå i en as kall ishall halva dagen, inte så kul.... :(
men men, raggsockar och tjocktröja!!

pusshaj vi höres senare, dock kan jag bara mobilblogga under helgen för jag kommer inte ha något Internet på datan! ;) <3


en av Kalle och Christinas valpar, dom e 5 styckna helt galna tokar på 4-5 veckor <3




Kommentar:
#1: Emelie

super fin header! :)

2013-09-06 @ 12:10:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: