2013-09-10
22:10:53

Förkyld juuuu :(
sitter i min säng och har typ snytit ut min hjärna känns det som, så sjukt för igår hade jag bara lite ont i halsen och idag mår jag helt galet dåligt, så jag stannar hemma från skolan imon, vi har typ 3 lektioner men jag hade ändå inte kunnat vara med och gymat och de vi gör på dom två andra lektionerna det kan jag göra hemma, för det är bara att skriva en debattartikel ;) så jag är kvar hemma och chillar med vovvarna hela dagen <3

Ridprofilen gick galet bra, men jag hade ju dock orkat lite mer om jag vart helt frisk, kände mig lite svag och dålig men ändå kändes det bra men jag berättar mera imon! :)

Nu ska jag dejta nässprayen, snytpappret, halstabletterna, och sängen, Men jag lovar jag är inte otrogen hehe ;)

puss och kram! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: