2013-09-10
14:24:32

Braaandlaaarm!
Brandlarmet gick för at tag sedan, så vi fick springa ut och stå på fotbollplanen ett tag. Bara övning såklart så vi fick tralla in igen, Det bästa vart ju dock att vi missade 15 min på historian, iof är inte en kvart så mycket på 1 timma och 50 min! Haha men ändååå!

När jag kommer hem så ska jag käka litegranna, ut med hunden/hundarna tror jag. Och senare ikväll åker jag och mamma upp till stallet för idag s¨å är det första ridprofilen för denna terminen. Så jag hoppas att Solei är pigg och glad och vill dressyra!
Outfiten idag blir Bruntbege jacson schabrak, och guldigt pannband som jag köpte på ullared, bruna ridbrallor, bruna skor och chaps, Rosa KL tröja och svart glittrig hjälm. 
DOOOOOCK såå kanske jag ändrar mig, men tveksaaaaaamt veeeeet inteeeeeeeee!! ;)

 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: