2013-10-20
22:29:42

Vad har jag gjort idag?
Inte har jag sovit i alla fall. Dock känner jag att jag hade behövt det!
Vaknade i morse, runt typ halv 8 utan att jag var så täppt i näsan och jag kunde inte andas typ. Undeeeerbaaart, eller inte alls speciellt kul. Nej för sedan kunde jag inte somna om till nio så jag låg och kollade på Dr mugg för det var ju oxå skit kul eller nä det var ju inte heller kul...
I alla fall, gick upp typ 9 och skyndade mig lite för vi skulle till stallet och sedan åka vidare till LORF för där skulle jag visa upp Solei för några super goa spekulanter! när det va färdigt åkte vi hem och sedan har jag spenderat dagen framför datan... WIHOOOO vilket liv..

Nu ska jag dock hitta min näs spray och sedan sova för imon börjar sista veckan på praktiken... Skönt fast samtidigt lite tråkigt! :/

Jaja, nu får vi ha det, Puss heeeeej <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: