2013-10-07
19:26:27

Så sjukt galet jävla jätte trött
Är ju as sjuk typ, och sedan tar det på krafterna att jobba, jag får ont i knäna och blir då trött och arg på dom! Haha det här gått en dag och jag klagar redan xD Nej men själva arbetet så att säga har vart kul och vi hann göra så mycket att det inte fanns något kvar att göra typ, hehe!
Började typ 20 i 8 efter som att mina bussar går knasigt så då är jag uppe på Nääs 20 i, ren slutade jag typ halv 2 så det värt gött! Imon ska jag vara med på kvällen och kolla och se hur det fungerar osv, så jag börjar 3 fast jag kommer ju vara där typ 20 i tror jag, och sen så slutar jag 9 så då kommer mamma och hämtar mig!

Nu väntar jag så att klockan ska bli 8 och att tonårs bossen ska börja så det kan ta slut så jag får sova, haha!!

Btw mina "nya" blåa ridbyxor med de silvriga på blev typ helt förstörda i stallet idag för dom håller på att måla om i taket typ och då hade dom lagt plast över höet för det droppa, så jag såg att det var färg på, och jag var as försiktig så att jag inte skulle få färg på mig men på något sätt fick jag på jackan vilket inte vart så farligt för den vart gammal men det var på armen så troligen har jag kletat på de på byxorna.... Jävligt kul, eller inte!!
ahjaaaaaa sånt är livet, HADE!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: