2013-10-31
22:24:35

KL Tröja
Ja, jag och mamma var ju på Sussie's förut och där hittare jag en KL tröja som det var 50% rabatt på. Och efter som att jag letade efter en tröja, helst KL, och helst Rea så var det ju kanon! Den kostade 675kr på Rean och jag betalade 500:- Så sneeeeell Mamma, Taack! :D
Hittade inga strupor, för det fanns ju typ inte ens stövelstrumpor så jag får väll köpa det eller någea andra tunna strumpor på hööks då! :((

Imon är det fredag och sista veckodagen på lovet.. Nu är det lixom bara 3 dagar kvar tills det är skola igen, och jag tror det kommer kännas lite konstigt att börja igen efter 4 veckor borta. På ett sätt ska det bli skönt att komma in lite i rutinerna igen.. Haha Men ändå så kommer det nog bli lite segt att gå upp på måndag morgon och veta att det är skola som gäller.... 
Imon är det som sagt fredag och jag ska väll ta vara på dagen, Slappa och göra lite små saker. Ta kort på lite grejer som jag inte gjorde idag. Ska även städa en toa och öppna för alla skit ungar som kommer och knackar på och vill ha godis.... hahaha. Hade även tänkt att träna lite ossådäär. Så får vi se vad som hände utöve de!? :

'

Jag veeeet att jag har dissat att det är fjärilar och blommor på KL kläderna men detta tycke jag bara ver lite gulligt och det var liksom okej. Och jag här ändrat mig lite faktiskt.. ;) Det är helt okej snyggt. Men jag älskar tröööjaaaan :D <3

Nu fick mitt tangentbort flipper. Så nu har jag probelm. Ska jag flika in någon stans i texten så typ går inte det för klickar jag på något sälle raderar jag så jag måste skriva om allt i hela texten tills det kommer ett rad byte.. ÄLSKAR DENNA DATAN SÅÅÅÅ MYCKET... NOOOT! FML...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: