2013-10-31
15:20:50

Hejsan
Ligger i soffan, kollar på DisneyChanel och väntar på att maten ska bli klar!
När vi har ätit så åker jag och mamma till Sussies för jag vill kolla strumpor och en tröja, Vi får se vad de blir men jag hoppas på att kunna hitta något kul! Känner att jag kollar på en tröja där och inte på Hööks för jag kände inte att det var någon där som föll mig i smaken just nu, så kollar alltså bara efter stövlar på lördag när vi åker till Hööks! ;)

Idag har jag inte gjort så värst mycket, körde ganska länge på crosstrainern och gjorde plankan 2x 1 min Haha så galet jobbigt! x) Och sedan så var jag ute på en långpromenad med hundarna sedan! :)

Nu är snart maten klar, så jag skriver mera sedan och så visar jag säkert om jag köpte något ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: