2013-10-29
21:30:11

Hej jag heter Jennifer och jag är en TV nörd
Ja men precis! Förut kollade jag på "sommartider", Haha det va de roligaste precis min humor.... Nu kollar jag på "fest hos Bagge Wahlgren" och efter som att jag gör det missar jag ju "Montazamis med vänner" så de får jag antingen kolla på senare eller imon! Haha jag och alla dessa tv program jag måste se på på kvällarna!

Idag har jag mest chillat typ, har vart med hundarna på långpromenad och sedan har jag tränat hemma på våran typ liknade crosstrainer typtyptyp!! Och fy fan va jag körde på, gjorde även plankan några gånger i 1 min per gång!
Imon ska jag kratta gräsmattan, träna hemma, gå långpromenad men hundarna, och sen ska jag ta kort på lite häst grejer och lägga ut de ossååååå!
Ja, det finns alltid massor att göra så jag lär ju inte vara rastlös ;)


en fin morgon typ 2 veckan av praktiken! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: