2013-10-27
12:06:00

Håller på att städa..
 
Så underbart kul... Eller inte alls. Pallar inte att jag är så gelet dålig på att hänga upp kläder eller vika ihop dom, slänga den smustsiga tröjan i tvätten.. Nej nej allt ligger i en hög på govet.. I alla fall så ska jag städa klart. Mitt rum och Toan sedan ska jag ta en dusch och efter det ska vi åka iväg och lämna lite ponny grejer/ täcken och sånt som jag fått sålt. Hej jag heter Jennifer och jag blev ganska många hundra lappar rikare! :D
Ja vad ska jag köpa för Hööks pressentkortet och pengarna jag får + lite till pengar jag kommer att få, sen ska jag även försöka sälja min galma väst och lite andra saker.. Så jo Ett par nya ridstövlar, och en tröja från Hööks troligen. Sedan ska jag köpa massa kläder till mig sjääälv, Wiihoo! :D
Måste även tillägga att mina Låga Bruna Johnny Bulls kom igååååååår. Jag svävar på moln just nu.


Känns väldigt konstigt att jag inte måste åka till stallet utan jag kan stanna hemma och bara chilla på det! Det är lixom både skönt och trist. :/

Saknar dig♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: