2013-10-28
22:44:54

Dagen idag....
Ja, idag har jag inte mått super. Har haft redigt ont i magen bitvis av dagen... Efter första gången tänkte jag bara att det bara var en engångsgrej lixom så när det släppte och det hade gått några timmar så stack jag ut och sprang i regnet som bara öste ner, men efter en kvart eller något så fick jag sådär ont igen så då gick jag hemåt, men då släppte det igen så jag fortsatte springa lite till, men sen har det kommit några gånger igen! Hoppas att det försvinner tills imon!!
Måste även tillägga att jag tappade en sån matkniv rätt på foten vid typ halv 8 tiden och typ 10 sek senare så blev det en liten bula på foten, och nu är det typ helt svullet där, hahahaha orkar ej! :(

men nu ska jag nana lite, jag tänkte att det skulle vara typ strömavbrott och grejer på det hade kunnat vart lite mysigt men nejnej, denna jävla storm dom pratat om som skulle vara så mycket kraftigare än alla stormer hitintills, nejnejnejnej det blåser ju knappt... bevisar bara igen på att väder gubbar inte är att lita på! (haha så vaknar jag imon och alla träden ligger mer typ... nejdå! )
pusshaj, hade!! ;) <3


haha, oj så gammal......


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: