2013-11-26
21:44:33

Happyyyyyy
Asså det var galet hur kul det var att rida idag iof kanske det var för att det gick så bra, så klart finns det grejer att bättra hos mig! Men ponnyn, hyper grym för han gjorde det jag bad om och jobbade på jätte bra efter ett tag när han hade blivit mjuk och och lösgjord! Så jag var väldigt nöjd och glad och jag sa att jag ville ha hnm nästa gång oxå så jag hoppas på att jag får det för lilla suppe är verkligen en Jennifer ponny, helt amazing är han!

Nu ska jag kolla vidare på Fest hos Bagge Wahlgren!
Imon börjar jag skolan kl 08.20 och slutar 20.00... Haha! Asså den dagen, men jag ska vara med så öppet hus och stå och svara på frågor om programmet osså så jag kommer jag nog inte blogga något, men ni är väll vana vid detta för de här laget ;)

Men puss och god natt <3


Jag vill ha snö och jul! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: