2013-11-05
22:14:38

Haha
på dirren när skolan började blev min bloggning total kass =ingen bloggning alls... Inte bra! Ska försöka skärpa mig och blogga på ändå.

Håret är färgat, ca och hur blev det? asså helt okej dock när jag tar fram de så åker den "luggen" som inte fick så mycket färg på sig över det som blev blekt, så de syns knappt om man inte har det på ryggen, men skit samma! ;)

Idag var det skola, ganska flummig dag, har skrattat åt allt typ, snubblade i trappan i skolan och tog tag med höger handen när räcket var på vänster rida, så mosa ju facet i väggen och Mathilda dog av skratt.... haha och de va en av ALLA roliga grejer som hänt idag! :P
Stack ut och sprang när jag kom hem, gash va jobbigt för jag sprang i ett riktigt bra tempo, och orkade väldigt mycket längre! ;)

nu ska jag sova för jag känner mig väldigt trött faktisk, så så får det bli, hade! :) <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: