2013-11-08
22:53:12

Godnatt
kort dag i skolan idag, kom hem och gick en lång och långsam promenad med hundarna! Har fortfarande galet ont i benet men jag får vila de och hoppas på att de går över nu under helgen för jag vill så gärna rida på tisdag på ridprofilen efter som att på tisdag var det 3 veckor sedan jag satt på en häst, så jag viiiill! Tror jag kommer försöka och bita ihop ändå även om det gör ont, men skulle det mot all förmodan inte gå över under helgen går jag typ till skolsyster på måndag och kollar, och sen se va hon tycker och sen typ gå till vårdcentralen på onsdag när jag är ledig, men jag hoppas och tror att det gå över, annars spelar jag över pallar inte att vara sjuk, ha ont och vara skadad hela tiden... jag lixom bara sitter, jag vill röra på mig! :(

jaja, sluta klaga och gå och lägga mig nu! Kan även tillägga att idag var det rätt person som åkte ut idol! Matilda var väll okej och jag gillade henne lite men hon utvecklas inte och dom andra är bättre (förutom Sandra....) menmen! haha. godnatt! <3


kommer ni ihåg lilla Anastasia? Det var en tjej som hade henne för ganska längesedan och även red in hennes föl, som skrev till mig förut, hehe super kul! Ska svara henne imon när jag vaknar! :))


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: