2013-11-11
20:28:31

Dra en kabel o lägga en sladd
Hahahaha, har gått runt och skrattat av detta hela dagen typ, vi diskuterade om det lär en kabel eller en sladd och vad som var vad, och då sa jag att man kunde lägga en sladd...Och hur galet fult låter inte de då? hahaha, så de har jag roat mig med hela dagen typ!! Men det är tur att man kan skratta åt något när man går så långa dagar för att börja tjugo över 8 och sluta halv 5 är inte speciellt kul faktiskt så då får man försöka muntra upp sig ;)
Jag är ganska glad att jag inte har någon häst för att sluta halv 5 två dagar i veckan och sedan 2 dagar halv 4 och en dag halv 1 det går lixom inte att få ihop det, eller inte nu på vintern, med vinter tid och jag som är galet mörkrädd... haha!

På tal om häst och rida, imon är det exakt 3 veckor sedan jag red sist och jag börjar få lite abstinens så det är väldigt tur att vi har ridprofilen imon så då får jag ju äntligen rida, och äntligen använda mina nya stövlar och min nya kl tröja, haha ni hör ju! Jo men jag är ganska taggad på att rida jaaaa!

Nu kollar jag i alla fall på tonårsbossen.... Haha den tjejen är ju fan tappad, tycker synd om hennes syskon!! :O
Ahja vi höres! ;)


jag vill ha snö!! <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: