2013-11-16
19:12:16

Alingsås
Mamma och pappa skulle in till Alingsås idag och fixa lite grejer så jag följde med för jag kände att jag behövde lite kläder och en till mössa, så jag shoppade litegranna. Köpte ett par jeans, en t-shirt, en annan tröja, en mössa och ett halsband, och det gick väll på typ 500 för allt så det var ju väldigt braa! kanske visar väll kanske bilder sedan! :)
Sitter just nu i soffan och har ätit middag... Så gosar lite med min kung!
Imon ska vi åka till Varberg och fira min kusin som fyllt 11 år, wah hon börjar bli stor nu ju,! Vi kanske stannar på rusta på vägen till varberg för jag vill kolla på en plastgran haha <3

nu ska jag i alla fall fortsätta kolla på tv, ha de gött, puss haj! <3




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: