2013-05-03
22:09:23

Orkar inte blogga...
Är ju fortfarande hel förkyld och äcklig... Asså jag är så sjukt täpp i nästan så ingen luft kommer lixom in.. Haha andnörd.. :(
Jag vill ju vara frisk för jag fyller år om en vecka och då ska jag bada i sjön. Den 14 maj ska vi åka till Havet och kolla på fiskar och växter och massor med sånt och då vill jag kunna bada i havet.. Ah.. Men är jag inte någolunda frisk till dess är det ju bara att glömma. Och jag tänker inte glömma  det, så ända allternativet är att bli frisk då helt enkelt! :)
 
Det värsta är att min nääääässpray börjar ta sluuut!! AMAJGAD.. Får be mamma köpa en ny imon när vi åker till A-sås för att kolla lite kläder osså! ^.^
Nu ska ajg kolla på film och försöka sova, måste rida ganska tidigt och solei ska konditions träna såå att det är bara tt komma upp i tid! Haha

      

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: