2013-05-30
23:59:56

Kanske ska sova lite oxå?
Har percis gjort klart typ 3 uppgifter som har skickats in. Känner mig galet duktig faktiskt. Känns skönt att man bara kan koncentrera sig på dom 2 sista proven nu och sedan är det SLUUUUT! Galet!

Imon så åker jag till skolan då min klass ska servera studenterna med mat. Vilket är ganska kul faktiskt! Sedan när vi gjort det komme rjag åka dirr till Alingsås efter som att min bror oxå tar studenten men deras är lite senare så jag kommer lixom hinna både och vilket var bra! :) Sen åker vi hem hit igen och släckten och alla är här och firar. Fast sen vid typ 5-6 tiden måste jag smita, För jag ska upp till Stallet och Fixa Solei inför Lördagens tävling. Haha!
Fast ska fört till Simmenäs och Knoppa Petters Thellus och sedan hänkar han mig till stallet och hjälper mig att hålla solei så att jag kan duscha henne ossåå! ;)


Nej men godnatt nu då allesammans och hoppas ni får en bra morgondag, Som ni kanske hajar så kommer jag nog inte att hinna blogga så värst mycket ;) Haha
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: