2013-05-07
22:14:16

Ja?
Ja, Vart ska jag börja?
Till en början så hade Solei lyckats paja innerväggen i transporten..Och då på något sätt fått världens jack i sadeln som satt på henne under ett täcke... På den sidan mot ytterväggen, så förstår inte riktigt hur. Men vi ska in till skomakaren med sadeln för det kanske finns något sätt att snygga till det på.. Men jag är galet glad ändå att hon hade hen på sig för annars kanske skadorna kommit på henne i stället...

Sen träningen... Ja, Det är så galet jobbigt när 2 olika tränare säger 2 helt olika saker.. Jag kände mig mest förvirrad och tycket inte alls att det gick bra idag tyvärr. 
Solei var inte speciellt pigg idag, varmt och sjukt dammigt och sånt. Så hon var rätt slö och jag bruker rida på henne rätt bra framåt när jag tränar för charlotte och jag tycker då att det fungerar skit bra och allt känns så mycket lättare.  Men idag tyckte Sandra att jags kulle lugna mig lite och ta det i hennes tempo. Och ja, Det gick oxå bra (Fast bara på slutet när jag hade ändrat några gånger) men jag tycker att det går för långsamt och det blir så konstigt när man ridit fram fram fram nu rätt länge och det fungerat super så ska jag gå tillbaks still det långsamma. Ja asså jag är fotfarande förvirrad och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för båda fungerar ju biland, eller assså..
Sen blir jag ju så frustrerad och efter som att jag inte ofta tycker att det går bra blir jag ännu mera missnöjd och självförtroendet sänks... kul, jätte kul när det blir så. Fattar inte varför jag alltid bara ska se de dåliga i grejerna. Någon gång kan man se det från den braiga vikneln...

Så att ja, Ska jag vara ärlig var det inte så speciellt kul att rida idag och den känslan händer ytterst sällan att jag känner!!
Så nu ska jag lägga mig lite halvsur/glad/förvirrad/irriterad,  Asså allt på samma gång blir inte bra i mitt huvud kan jag lova er. 
Men god natt!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: