2013-05-20
22:11:58

Hur gick orienteringen?
HAHAHA sicken kaos..
Jag kan i alla fall komma med att jag försökte. Började med att hitta 2 kontroller ganska fort och då kände jag mig lite proo, så jag fortsatte att springa ut i skogen och leta men gick vilse så ringde en kompis som var i skolan.. Haha OCh då hittade jag ut till en stig jag kände igen mig på. Så då skulle jag leta lite till och jag lovar jag var på rätt ställe men hitta fan inte kontrollen... :O Blev rätt förbannad.. Haha så jag bara sprang iväg där ifrån och tänkte att jag skulle gå tillbaks för jag hade vart ute i typ 1 timma och bara hittat två och efter som att jag hatar de mest av allt.
Så när jag skulle vandra tillbaks så följde jag bara en stig och försvann helt.. Jag har ingen aning om var jag var, JAg kom ut vid 2 hus jag aldrig sett innan. Så där fick jag lite panik tills jag såg en kontroll som jag skulle ha. :D Så då försökte jag titta ut vart jag var på kartan men asså.. Jag kan inte läsa karta. Så jag gick nog åt fil håll och gick vilse igen. Så då ringde jag min kompis igem med lite mera panik.. Haha men jag lyckades komma från där oxå till en stig som jag kände igen. Men nej då hamnade jag där jag gick vilse första gången... HAHAHA

Men jag hittade tillbaks till skolan efter ett tag i alla fall med 3 kontroller och 4 vilsegångar...
Men som sagt, Jag försökte i alla fall och nu behöver jag aldrig i hela mitt liv göra detta igen <3333333333
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: