2013-05-08
16:25:24

Helt slut i benen
Idag på idrotten så hade var vi på gymmet och till en början med så körde jag lite granna på roddmaskinen. Och sedan så var det en kille i min klass som inte var med på idrotten och han tränar crossfit på fritiden så han la upp ett pass till mig och Mathilda Och sjuhelvete va jobbit det var. Först 20 grodhopp typ - 40 Hopprep - Sen va det man skulle mer på marken, göra en armhävning och sedan upp igen hoppa och klappa händerna samtidgt över huvudet en gång. gjoder den 10 gånger - Sedan 20 hopprep - 20 situps - Ja, De x3 Helt galet jobbit i benen. Sedan trodde vi att det var slut, men nej, gå skulle vi gå i utfalls steg med en 10 kilos vikt fram och tillbaks i ett rum som vart typ 20 meter långt. Asså lovar att någon bah, Ah jo men jobbigt.. Ja, För mig var det ta mig f*n galet jobbigt. Jag har lixom aldrig ens gymmat innan typ. Ja springer och går!
Men detta var sjukt kul och jag gör gärna om det igen, Saken är att jag kan göra det själv här hemma för jag behövde inte redskan utom ett hopprep och en vikt ochdet har vi. Men frågan är om jag skulle palla det när man är sjuälv utan pepp och så? Tveksamt!

Men i alla fall så ska jag till stallet nu och jag kommer typ dö! Haha Orkar inte. Men måååste rida för Solei ska konditios tränas och det kan man inte hoppa över! Så nu ska jag svira om och dra till STALLEEEEET.... :'')
 
Like a boss




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: