2013-05-19
18:55:03

Hejsanhoppsan
Var ju först i Alingsås med mamma och shoppade lite kläder och så. Gick åt massor med pengar vilket inte var lika kul. Men nu lär jag inte behöva kläder på ett tag i alla fall. Så får klara mig med de jag har! ;)

Sedan vandrade jag upp till stallet för att rida min lilla sessa som kändes bra idag med, Så lite mera trav imon  och sen lite galopp på tisdag. efter det fick hon gå ut i sommarhagen med dom andra hästarna. Hoppas inte att hon sväller för mycket nu när hon inte var gräsreduseraren... Haha Orkar inte Solei ibland... Men det är inte jätte mycket gräs i just den hagen så det gör nog braa! :D

Ska bara duscha nu och sedan så ska jag lägga upp bilder på de jag köpt och även filmer från tävlingen i Svenljunga förra helgen! :))


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: