2013-05-07
15:35:49

Hejsan!!
 
Ja, jag lever och är igång för fullt och just därför har jag inte orkat blogga på några dagar och vad har hänt sen sist?

I söndags så Var vi i varberg vilket var trevligt. 
Igår så var jag på Nääs och visade upp Dunja vilket var väldigt kul. Jätte söta mäniskor som var där och provred osså! :)
Så nu, Ja nu sitter jag här i min säng och väntar på bättre tider!. Nej men jag ska om en timma vara uppe i stallet så jag och mamma åker upp och så packar vi iordning för idag ska solei med på denna sista Ridproifil träning vilket ska bli skiit kul! Och även bra för då får jag hoppa en gång till innan helgen då de e tävling! :) De taggar vi. Blir vinröd och svart outfit, Troooor jag, Lutar åt de i alla faaaall. Har haft lite problem med att bestämma mig under dagen... Haha ;)
 
Ahjaaaaaaa, Nu ska jag ta och svira om till ridkläder! :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: