2013-05-20
22:17:00

*GodnattRubrik*
Nu ska jag gå och lägga mig för att tagga 4 timmars långt nationellt matte prov imorgon. Gött att vi bara har den "lektionen" för sedan ska jag och Jenny dra oss till gymmet i Stenkullen och jag ska i alla fall gymma av mig all matte irritation som jag kommer att ha... haha!
Efter att vi har gymmat så ska vi försöka sola solarium lite oxå. Känner mig faktiskt ganska blek. Oc kommer säkert förbli det för när det är fint väder ute och alla ligger och solar då har jag ridbyxor och tröja på mig och ritter på en liten ponny. Haha livet som hästtjej. :P

Jaja, Sedan ska jag ju hem och rida. Blir lite galopp för min lilla Soliie imon! :D

Ja, Men god natt och sov så gott så höres vi någon gång imon :)
 

Blekfis... Hehe
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: