2013-05-03
07:03:09

Godmorgon bloggen
Idag är det fredag, Äntligen.
Va händer denna helgen? Inte speciellt mycket faktiskt, Solei ska ridas ut idag och imorgon ska hon konditions tränas. På söndag få hon vila får då ska vi åka ner till min mormor och morfar i Varberg och fira mig och moffa. Så det blir la litemys ändå! :) Och sen är den helgen oxå över och det är dags för skola igen... :(
Tur att vi är lediga torsdag och fredag nästa vecka och attjag fyller år på Fredag och då kommer vi inte hinna fira mig för jag måste fixa i stallet efter som att det är tävling på lördagen.... Men Lisa kommer kanske hit på Torsdag och då så får vi fira mig lite då med mågon kaka eller något... HAHA! Men jag tror jag överlever ändåå faktiskt! ;)

Nu måste jag byta om, sitter i pyamas osmiknad och ska gå om 20-25 min! heh

Är det något jag hatar så är det att vara lång... FML
 
 

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: