2013-05-19
09:55:01

God morgon
 Ska precis äta lite frulle, sedan ska jag och mamma åka in till alingsås så ska jag köpa klääder! Hehe!
Senare så går jag upp till min prinsessa och rider ut henne en liten sväng mest skritt och pyyyyyyytte lite trav. Igår kändes hon okej, lite stel bara men de är ju inte speciellt konstigt. Och det släppte litegranna efter bara några minuter. Så jag hoppas att det blir bra nu då! :)
Efter att jag ridit och fixat med henne så ska hon få gå ut i en gräshage med sina polare och käka lite grönt gräs och bli lite tjock.. Haha (Hon blir as lätt tjock tydligen, så en gräsreduserare är påväg hem till oss! Haha)

Nu ska jag i alla fall äta, Puss hej. Ska försöka blogga lite mera idag! ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: