2013-03-18
21:44:06

Trött efter en hel dag med hästar.
Är riktigt trött nu efter en hel dag med hästarna!
Åkte ju till Nääs vid kvart över 7 så var där kvart i 8. Var en annan tjej är typ 14 som gör son Prao där så att det är kul. Grymt snäll och rolig tjej. Haha! Men det är kul att ha någon att göra allt tillsammans med, Tjöta hela tiden osså! Nej men det är nice! Och hon ska vara där under den tiden jag är där med och längre men det är ju kul i alla faaaaall! :D

Slutade typ 20 i 2 för vi hade typ gjort klart allt så vi fick sluta. Så jag stannad kvar en 20 min och åt med Jonna som hon heter. Så gick jag sedan ner till Bussen och åkte till stallet och red mödarmaskinen.. haha idag ville hon döda allt i sin närhet kändes det som.

När jag skulle ta in henne så ville hon inte gå in först för att det var lite hundar där. Och när hon väl gick in så ville hon inte vara vän med vovvisarna.. När jag skulle börja rida så kicka hon i ett.. Höll på att åka av några gånger. Men red till PD'n och Galopparbetade MASSOR. Hon blev så trött så hon knappt orkade gå. haha nej, kanske inte riktigt, men det var ett hårt pass! :)
När vi kom tillbaks till stallet och jag skulle mocka snabbt så hör jag hur det rasslar till typ så tittar jag ut och då så har hon rivit ner täckena på täckes hängaren, så det hänger bara ett schbrak kvar på. Och Solei står och tittar på mig men så fort jag gömmer mig och spionerar på henne så biter hon tag i schabraket och drar ner det på golvet och ställer sig på det.. man bah WTF..? Osså "det var inte jag blicken".. Döda schabrak. för hon vägrade att flytta sig ut fläcken oxå. PALLAR INTE SOLEI VISSA DAGAR. HON E SÅ RANDOM! HAHAHAHA 
Var hemma runt halv6. Verligen heldag in tha stall, kul men jobbigt! ;D
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: