2013-03-04
20:15:23

Ston.... *SUCK*
Idag var Solei riktigt jävlig asså.. Hon hade nog vaknat på fel sida, för idag var hon helt otrolig. Hon retade gallfeber på mig inna jag ens hann komma till stallet. Haha nej inte så farligt.
Men när jag skulle ta in henne, Så gick hon inte alls eller så gick hon bara när jag typ ville att hon skulle stå stilla. När jag skulle göra iordning henne så klia hon sig på ALLT, bah stod och krafsa, sparka och ja. Va helt random. 


Jag red min favvo runda. Barbacka... Vilket nog inte var rätt dag att göra de på. Hon kickade mest hela tiden, så fort det inte passade madam. OCh när jag skulle galoppera på en grusväg så kickade hon lite granna för att hon inte ville. Så jag galopperade några gånger fram och tillbaka där för att vinna över henne. Det gick kanon bra tillslut, Men sista gången så drar hon en radda bocksprång... HAHA, så jag tappar helt balansen och åker på sidan och hänger ändå kvar ett tag i typ slängrtav så de var inte så lätt att hålla sig kvar så åkte ner i marken och skrapade upp lite på handen.. Men haha Jag lever! ;D

Ston när dom vaknat på fel sida är inte kul att sitta på :(
Ahja hoppas hon är på bättre humör på Onsdag!
 
Men jag älskar dig ändå Solei, Du är världens bästa ponny <3
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: