2013-03-31
12:21:34

SOMMARTID :D
Yes nu är det äntligen sommartid igen. Skönt när det är ljust så sent in på kvällen när man slutar vid 4 vissa dagar, så hinner man rida ändåå! :D Som jag har längtat, jag som är så mörkräd.. Hehe!

I alla fall, sitter och tittar på ARN som går på någon random kanal på TV'n (jag förstår btw inte hur dom har kunnat hitta så mycket nordsvenskar.. HAHA), har precis käkat lite frulle men ska hämta lite melon oxå, alltid lika gott. Om en stund så ska jag upp till stallet och rida min prinsessa. Ska rida i padocken och konditionsträna :) Behöver ju dock inte stressa, Det blir ju inte mörkt för än seeent, Haha! Nej men är trött och så, så kan ju ligga i soffan och vila ett tag! :)

 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: