2013-03-21
21:27:55

Oj vad jag är duktig på att blogga.
Hej.
Ja, vad ska jag skriva nu? Om min händelserika dag? Neeej. För idag har min dag varit lugn och en standard Jennifer Ekberg dag. -Vakna -Gå till skolan -Vara i skolan -Åka hem -Äta lite -Åka till stallet -Åka hem -Kolla TV -Sova. Så går det till ungefär varje dag! Haha underbart! :D
I alla fall skolan. Chill
Stallet, Solei fick nya skor och jag fixade bara iordning allt.
Imon åker ju vi iväg och hoppar Träningshoppning på Alingsås. Känns bra att jag bara får känna på henne lite och så innan söndag. Bara känna hur hon känns på annan plats och sånt. Så jag vet lite mera hur jag ska rida på Söndag! :)


Asså kännder knappt att jag har tid för att blogga och denna bloggen är så otroligt ful så det är linte kul att klicka in på den heller.. Gah! Väntar iof bara på en Header till den andra bloggen som jag håller på med som jag vill börja blogga på så snart som möjligt! :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: