2013-03-08
22:49:52

Mina ben gör så ont...
Sprang ju till stallet och när jag skulle hem så tog jen en mycket längre väg. Sprang nääästan hela tiden och plågade mig själv i alla backar. Så när jag kom hem var mina ben helt lealösa... Och nu gör dom så ont! Typ som att jag redan har träningsvärk..? Fast det kan man väll inte få så fort efter att man sprungit, Tar inte det någon dag innan den kommer? Ahja i alla fall så känns det J*VLIGT gött för jag vet att jag tagit i och gjort det bra!

Ska springa imorgon oxå. Och även söndag och troligtvis på måndag oxå efter som att vi har studiedag då. I alla fall så ska min kondition bli på topp. Har lixom ALDRIG haft bra kondition och jag vill ha de. + Att jag vill vara slimmad och ha en snygg mage!!
Vill i alla fall jobba upp min kondition till vi ska ha ett konditions test på idrotten i vår. Och vill kunna få bra på de. Vill lixom få bättre an bara E som jag skulle få i dagsläget! HAHAHA!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: