2013-03-11
19:59:00

Mihihihi
I lördags gjorde jag en godgärning fast från början visste jag inte om det. 
Jag skulle Ringa på Yohio, och det gjorde jag med, men jag tittade på fel nummer och ringde alltså på det dyra... Tihihi dunktig är jag utan att veta om det. Visseligen så vet jag inte riktgit va min ring kostnad ligger just nu på mobilen... Meeeen, vad gör de? Jag kan ju bara säga att jag ville vara snäll och ge pengar till Radiohjälpen. De kan ju ingen bli arg på!! Dock tor jag inte den har gått över, MEN OM.. ;)

Haha, Var bara tvungen att dela med mig för jag känner mig faktiskt snäll och jag tycker att andra oxå ska göra detta. Jag skulle ju iof aldrig ringt på de numret om jag fått välja, det var lixom första gången jag ringde på det ocg det var inte ens meningen! FAST det var bra att jag gjorde de, för det fick mig faktiskt att tänka om. För tänk vad bra vi har det, Att lägga 6 kr extra och ringa det dyra numret-Radiohjälpen och då hjälpa rödakorset, rädda barnen .M.M. 6kr är lixom ingen summa för oss. Men det är det för dom, och om alla skulle göra det så skulle så många flera barn i olika länder få gå i skolan, få mat osvosv!!
Nä ska nog börja göra det. När jag blir större och tjänar pengar så komme jag lätt att ge pengar i månaden till någon sån organisation!! :)


Världens Barn


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: