2013-03-20
19:33:52

Ligger i soffan
är så sjukt trött efter dessa dagar med praktik och sen direkt till stallet och rida och sen gå hem osv! man blir trött av att åka vid 7 och inte vara hemma förän vid 5 Halv 6 igen! :/ segt! Men nu är praktiken slut för denna gången, lite tråkigt för jag har haft så kul med Jonna dessa dagarna! Vi har fått rida igår och idag. Och jag har fått rida Dunja båda dagarna, så himla kul att rida henne igen! Det var så längesedan jag red henne. Idag fick jag även hoppa henne så det var extra kul, vill verkligen köpa den ponny! Önskar jag hade ett jobb så jag kunde tjäna ihop egna pengar och köpt henne för dom pengarna! Men tyvärr! :( Älskar verkligen ponnyn och jag kommer typ gå i kras när hon säljs :(((( men men sant är livet ibland tyvärr!

Solei har vart lite halv vild dessa dagar!! Haha helgalen ;)
Imon kommer Hanna, ägaren och skor om henne så imon så ska hon vila! :)









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: