2013-03-26
21:09:50

Känns så underbart....
Förstår inte varför jag aldrig kan få en bra känsla eller i alla fall känna att detta gick lite bra. Kanske vara nöjd med min insats även om hästen inte gick kanon, eller att jag är nöjd över hästen men min insatskanske inte var så bra osv.
Men aldrig. Jag är lika besviken, arg och ledsen varje gång. Mest på mig själv för jag vill kunna klara av att vara någon jävla superman som löser alla problem och kan allt...
Nej usch, är riktigt besviken på mig själv idag. Alla rider så sjukt bra och jag bara sitter där som en pajas som inte klarar av någonting och typ ridit ett halv år. Känns så underbart...

Nej, rycka upp mig lite kanske?... Tror jag får sova på den saken. God natt!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: