2013-03-27
21:34:33

Ja, vad ska jag skriva nu då?
Vet inte riktgt vad jag ska skriva så nu skriver jag bara något så blir det säkert ett halvlångt inlägg.. Kanske ovärt, kanske inte. Som ni kanske märker nu så babblar jag bara men snart så kommer jag på något att skriva för det brukar jag gör när jag bara skriver.. Lalala

Jo just det, Solei. Henne kan jag skriva om, och lite om hur träningsupplägget ser ut nu!
Hon har haft några dagar vila nu. Vilket hon nog behövde. Haha trött ponny! Så nu efter några dagar vila så på fredag så ska jag rida ut, Lördag blir det samma. Och sen söndag ska hon konditions tränas i PD'n. Ligga och galoppera i 5-6 minuter i sträck och sedan skritta 2min och sedan 5-6 min igen och så göra så ganska många gånger! :) Detta ska jag sedan försöka göra ca 3 gånger i veckan och sedan öka på tiden. Konditionen skall vara i topp till gota så det gäller att ligga i.
Ingareds Pd'n är faktiskt rätt bra att rida i nu och det försvinner bara mer och mer is och snö på "skugg" sidan. Så lite mera än halva går att rida på. Så Där kan jag galoppera. Sedan börjar våra backar blir bra oxå så där kan man ju variera sig lite oxå. Behöver ju inte bara sitta och nöta i PD'n utan variera med att galoppera upp för backarna oxå emellan åt!


Ja hej, Det blev ett inlägg med lagom lång text.. Hehe
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: