2013-03-15
23:28:44

Ikväll är det jag och min idominsalva..
Mina läppar gör så otroligt sjukt j'vla ont så jag håller typ på att avlida. Så idag är idominen min enda vän! <3



I alla fall, Bloggen har var ganska död idag, men jag har lixom inte kommit på något att skriva om och inte haft tiden eller orken att blogga, och vissa dagar blir det så! ;)

Red i alla fall ner barbacka på Solei till Pdn och red LITE där. Kom hem ganska sent så min jacka med mitt busskort blev inlåst i ett annat skåp och "ägarna till det skåpet stack -.-*. Så fick hämta vaktmästaren och grejer. så missade tåget. Men snäll pappa som jag har hmtade han mig så jag var ändå inte hemma så sent som jag skull vart om jag tog tåget. 
Men i alla fall så red jag i PD'n som var mjuk och fin så galopperade ganska mycket, alltså rätt intensivt pass, Gjorde en del galopp ombyten och dem sitter i ena varvet men i anda är det lite svårare, antingen är det för att jag inte riktgt vet hur jag ska göra än, eller så har hon lite svårt för det varvet! ;)
Men i alla fall så var hon super fin, Och i slutet så gick hon såå bra. Red inte så länge, Men lagom. Tror jag rider i PD'n imon med! ;) Får see, Annars gör jag det på Söndag!!
 
NATTI
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: